Kajsa M Johansson

Tror ni möjligtvis...

Publicerad 2016-01-04 22:45:00 i Allmänt,

Tror ni möjligtvis att jag börjar blogga för "nystartens" skull? 2016:s skull? Inte helt omöjligt. Gjorde en snabbanalys av mig själv direkt efter jag tryckt på publiceringsknappen och kom fram till att så kan det vara.

Eller så är det inte så. Jag vet inte! Mina analyser måste bli bättre. Därför börjar jag plugga. Bra så. 

Från i somras. Ingen höjdarsommar vädermässigt. Men känslomässigt så, ja!




Här var man on fleek på ett hotell i Göteborg. Tror det är håret. 

På tal om on fleek så åt jag lunch med några killar på jobbet igår. En av dem frågar "vad är det där on THE fleek som ni snapchatar om hela tiden?" Haha. Sen skyller han på att han "är för gammal" när han visst inte ens var över 30 OCH snapchattar. 
 



Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2016-01-04 22:49:48

Haha!! Jag hoppas att du kommer blogga varje dag!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela