Kajsa M Johansson

Semmelqueen

Publicerad 2016-01-15 18:42:00 i Allmänt,

Halloj!
 
Nu är jag i Vimmerby hos my hubby. Vi sitter och kollar på Modern Family i väntan på att bli hungriga på middag och på att gå och hämta tvätten. 

Jag kom hit igår på dagen och vi har inte gjort så mycket sedan dess. Det ligger ett gym precis här bredvid (då menar jag 5 sekunders prommis) där jag skaffade medlemskap för 10 gånger. Så idag har jag vart där och tränat ett Tabata-pass, det är ett jättefint gym med SPA. Synd att jag inte ska vara här så mycket! Men det är skönt att ha något att göra när jag väl är det. 

Vi var en sväng på byn och fikade och så gick vi till en av de få klädbutikerna här och gjorde ett par kap. Mattias hittade en fin tröja, och jag två. Hurra!

Annars så hade jag en supertrevlig onsdag faktiskt. Jag fick äntligen tillbaka min bil som vart inne för besiktning tre gånger på tre dagar och japp, tredje gången gillt! Min pappa har mekat med den varje kväll haha. Han är BÄST. Sen så åkte jag in till stan och mötte Ebba<3 vi åt lunch på Vappis och satt kvar länge och pratade. Gick runt på stan och vi köpte lite skolböcker och fikade. På kvällen var jag på STEP med Big J! Sen gick jag, Johannes, Ange och Lina en prommis från Odenplan till Östermalm i snöoväder och tights (jag tyckte buss var en idé men njet) och åt Bolognese hemma hos Johannes. Fantastiskt!!!!
 

Köpt rosa saker till min lägenhet i början av veckan!



Åkte tunnelbana i onsdags!
 
 

Bilder från när jag ätit semlor. Det är min favoritsysselsättning såhär års. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela