Kajsa M Johansson

Hunger

Publicerad 2016-01-10 22:05:30 i Allmänt,

God kväll!

Jag är SÅ hungrig. Jag har ätit exakt bara godis och socker idag. Utom min lunch men den hör nog också till den kategorin... typ. 

Har haft min "sista" dag på jobbet idag. Jag ska jobba ett kort kvällspass imorgon samt på dagen på tisdag (men på en annan avdelning som behövde lite hjälp) så jag räknar detta som mitt sista riktiga pass. Skönt och konstigt. Fattar fortfarande ingenting. Vet inte ens någonting om Högskolan i Gävle. Hur får man ett schema? Måste jag registrera mig? Vart? Ska jag köpa ALLA dom där böckerna? Tänk om jag inte är med i systemet? Dom kommer missa mig? Haha jag kollapsar. Kommer jag få kompisar? Aaaaahhhh!!!!!

Blir inte klokare av att tänka på det SAMTIDIGT som jag är hungrig. Skitjävul. 

Jag har haft en bra helg. Jag har jobbat. Men den var ändå bra. Igår när jag slutade var jag och hämtade lite saker som jag hade hemma hos Mattias föräldrar och sedan åkte jag ner till min pappa. Vi åt middag och kollade på en film och jag åt jäääättemycket choklad! Jobbade 11-20 idag på enbart sockerkicken och nu är jag slut som artist.

Funderar på om mitt liv kommer bli intressantare nu? Nu, när jag slutar jobba. Jag ska bara invänta den stora dagen, 25 januari, när jag lämnar Stockholm. Jag ska åka ner och vara hos Mattias i Småland under tiden hade jag tänkt. Men jag uppdaterar er där ifrån.

Förresten, är det någon som kan tipsa om ett bra gym i Gävle? Jag vill ha BRA gruppträningspass och studentpris (i den ordningen)!!! Är inne i ett sånt jävla kick ass tränings-flow så inget får störa, ok? Jag älskar SATS men HJÄLP MÄ!


Kan inte ens lägga upp roliga bilder? 15% av min kamerarulle (som är fet) består av sådant här. En serie av nummer som jag måste minnas på jobbet. 


Mina underbara kollegor köpte fika till mig idag<3 i love u



Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela