Kajsa M Johansson

Home

Publicerad 2016-01-12 22:56:00 i Allmänt,

Har ni lyssnat på Home av Dotan? Den är så bra, gör det. Det kommer absolut vara en låt som påminner om denna förändringens tid! Jag och Mattias har lyssnat på den väldigt mycket tillsammans sedan han flyttade och jag hade den på repeat under min färd till Gävle och typ alla andra tillfällen jag haft musik på. Vilket är väldigt ovanligt nu för tiden i och för sig. Är på mitt jobb där det är ständigt liv och när jag inte är där vill jag bara ha TYST. 

Idag jobbade jag mitt sista pass och städade ur mitt skåp. Sen tränade jag ett jättekonstigt nytt pass på SATS och efteråt hjälpte jag Frida att hämta saker med bilen. 

Nu har jag kört fast. Har inte duschat än. Så sjukt ej nice, jag vet. Men det är så, duschar jag inte på gymmet kör jag fast och gör det inte alls. Haha. Men jag skall gå och göra det. Nu. Snart. 

Har sån måttlig jävla ångest också! Jag har sett mitt schema för ungefär halva terminen och nu i vår ska jag åka till Österrike med min pappa som fyller jämnt. PRECIS samtigt som en av mina kurser skall avslutas. Jag vet, det är inte hela världen. Jag kunde ju lika gärna blitt sjuk just den dagen. Men jag är en person som typ aldrig i mitt liv gjort ett omprov/komplettering pga. HATAR att ha sådana saker hängandes över mig. 

Men någon gång ska väl bli den första. Och det verkar också bli det första jag kommer behöva göra under mina studier. Jävulskap!!!! Men ok, ska lugna mig. Jag kan inte vara perfekt (det kan ingen) och det är något jag verkligen LÄRT mig. På senare tid alltså.

Men jag kan liksom ändå inte riktigt sluta älta det. Så SNÄLLA ni som pluggar. Kan ni skriva något upplyftande? Att det kommer ordna sig lätt och att omtenta/redovisning eller allt var det heter är SÅ enkelt?


Vill åka till San Diego nu!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela