Kajsa M Johansson

Söndagsöppet

Publicerad 2015-05-10 20:47:28 i Allmänt,

Hej! 

Har tänkt och velat blogga typ hela helgen. Men när jag liksom kommit på det har det försvunnit lika fort igen. Minnet är bra men kort. 

Sitter och smälter tacosen i soffan och ska snart åka och handla lite. Frukost och sådant trist. Men helgen har iallafall vart fantastiskt skön!

När jag slutade i fredags sprang jag in och handlade lite småsaker som behövdes här hemma och sen så åkte jag och hämtade M hemma. Vi åkte till Maria Prästgårdsgata och hängde med girls hela kvällen. Och åt grillade burgare. Och stormös i soffan.<3 

På lördagen började hela dagen med en mysig frukost så att vi skulle orka boxas på Hammarby Boxning! Vi åkte in till Medis och mötte Ange och Lina och så körde vi en timmes riktigt köttig boxning. Det gick jävla bra. Förutom att jag fick ca fem "astmaanfall" (vet inte riktigt var det är eftersom jag inte kollat upp det, men antar) så jag var tvungen att gå ut utanför. Det är i en källarlokal där det tyvärr inte är så bra rullning på luften och då kände min ansträningsastma för att komma till mig. Den kommat oftast när jag är HÖGST ansträngd (inte ens alltid då) men nu kom den flera, flera gånger när jag ändå tog det lite lugnt med tempot. Tråkigt!!! När vi var klara så åkte vi hem och jag tog det lugnt hemma hela eftermiddagen. Lite senare tog jag mig en powerwalk till mamma i Gamla Östberga där hon bor nu. Hälsade på lite och hämtade hennes cykel som jag fått. TACK! Sen handlade jag och M thaimat och så kom även Ebba. Vi tittade lite på hockeyn och snackade strunt. Bästismys är bäst!!!

Idag startade jag dagen med att cykla till slaktis och köra Power Step. Sen så raceade jag hem och duschade och sen åkte jag in till stan och träffade Lovis. Vi drog omkring och shoppade och så tog vi en långfika. Har haft en supersöndag. Och en superhelg förövrigt! 

Nu ska jag bjuda på massor av bilder. 



Vår port och trapp.

På en väg mellan mamma och oss.

I fredags stod vi för efterrätt!

Gosis

Snygga efter box

Hittade min fina regnjacka imorse!

HURRA för denna lunch 

Och sådana här fikor!

Mina nya skitfräscha byxor. Köpte en tröja och en biege (äntligen) skinnjacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela