Kajsa M Johansson

Snart är det Juni!

Publicerad 2015-05-29 14:28:42 i Allmänt,

Hej! 

Idag ligger jag hemma och är sjuk. :( eller... Jag mådde sämre imorse men känner mig så öm i kroppen så jag hade aldrig orkat stå och gå på jobbet hela dagen enda fram tills klockan åtta. Så det var nog lika bra att jag blev kvar hemma. 

Har städat och donat i hela lägenheten precis samtidigt som Alex o Sigge håller hov i mina öron. Känns lite skönt när allt är fräscht när inte jag är det (är sjuk, dvs.) och innan M åkte till jobbet åt vi frukost i soffan och tittade på en två timmars dokumentär om Scientologerna. Är väldigt fascinerad utav olika sekter, det har jag vart länge. Tror det handlar om att det är så "hemligt". 

Men ja. Jag har ju haft min helg nu i onsdags och torsdags (eftersom jag jobbar den riktiga helgen). Jag har tränat bara roliga pass, HEAT i onsdags och Step igår. I onsdags var jag även med Lina och åt lunch på Nytorget och sen gick vi promenad till Sjöstaden och hälsade på Ange på YogaYama. Härlig dag i solen! Sedan gick jag till polisen och gjorde ett nytt pass (otroligt smidigt att man bokar det online nu) och på kvällen så åkte jag till Tanto och hade häng/AW med härliga kollegor! Lite senare drog vi vidare till en bar på Götgatan. Hade verkligen en supertrevlig kväll. ❤️ 

Igår ägnade jag halva dagen i Täby Centrum med Ebba och Anton. Lite trött från kvällen innan men ändå supermysigt! Vi shoppade lite grann och åt på Vapiano. När jag kom hem kände jag mig helt slut och var tvungen att sova i en timme och så åkte jag och Stepade på Odenplan. Det var efter det min lilla sjukdom slog till. Dumt att träna men det är lätt att vara efterklok! Fruktansvärt kul var det iallafall. 

När jag står och ska klä på mig i omklädningsrummet för att gå ner mot Centralen för att träffa Ida så har jag givetvis glömt att lägga ner BH. Och jag har en tunn, alltså mycket tunn, tröja. Jag panikspringer in på Lindex bredvid gymmet där jag blir halvt utkastad eftersom de stängt. Haha jag förstår dom. Okej detta var bara en rolig anekdot men är det någon som känner igen paniken? Man får likasom en svettattack och det flimmrar framför ögona hahah..

Det löste sig som tur var och så mötte jag upp Ida och åt middag. Så härligt! Hon ger mig så mycket energi, min bästis. 

Nu ska jag laga lunch och sen måste jag åka in till stan och möta upp en tjej jag köpt ett par skor av till pappas tjej. Haha. Men vad gör man inte! Verkligen skönt att komma ut lite också. "Febrig" och jävlig som man är. 

Äta burgare med min bff är life 

Selfiequeen

Älskar sena kvällspromenader 

Som sagt

Finamelina💜

I söndags bjöd Annas balkong på gassande sol!



Efter morgonspinning. Life!

Tanto

Hade inga plastglas hemma så det fick bli vin i min shaker 


Risotto med oxfilé 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela