Kajsa M Johansson

Put your anthem on

Publicerad 2015-05-05 17:38:55 i Allmänt,

Hej!

Sitter på tuben påväg till Medis för att gå på boxning med Paulina. Hade så jävulskt brått till bussen att jag glömde mitt kort. Så jävla irriterande när jag ändå gick 15 min innan jag slutade för att hinna fixa sånt administrativt som mina timmar och kvitton osv från dagen. Så får jag ändå stressa ihjäl mig och KUTA till bussen. Haha. Alltså, jag.

Jag ska hur som helst imorgon (på min lediga dag.....igen) till jobbet och köpa lite grejer till far min och så ska jag åka ner till honom så ska han kolla på bilen som har lamor som lyser blinkar och tjuter. Sådana kul saker som man gärna gör på sin lediga dagar. 

I helgen som var jobbade jag ju. När jag slutade på lördagen åkte jag till min mamma och hängde ett tag. Och i söndags slutade jag vid 17 så då mötte jag upp Ida och vi käkade en supergod middag på Grill. Man är ju något lycklig som har henne som bästis!

I helgen är jag LEDIG. ❤️ det ska jag verkligen ta vara på. 

Sitta i kö i södra länken är numer min vardag som Enskde-bo.

Finaste bestyn😰😭
Hahah glassugen kollega

Här satt man o åt litt äpple på tunnelbanan da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela