Kajsa M Johansson

Godermorgon

Publicerad 2015-05-12 09:46:44 i Allmänt,

Hej hopp hurra!

Hur mår ni? Jag sitter och lyssnar på Hannah & Amandas podcast påväg till jobbet. Åker buss idag! Det är ganska harmoniskt. Man får/hinne lyssna på podcast t ex. 

Idag är det en 10-17 dag på jobbet och efter det ska jag boxas med Melina. KUL! 

Imorgon är jag ledig!!!! I två dagar. För jag har ju min jobbhelg to come. MEN! På lördag har jag tagit ledigt för jag ska på M's kusindotters dop. Förstår ni vad mysigt. Och skönt! Så jag är ledig nu i två dagar, jobbar på fredag och sedan på söndag igen. Bränner lite i plånkan att ta ledigt en lördag när man jobbar inom Handels (haha) men det känns skönt i själen iallafall. Det är viktigt! 

En bra frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela