Kajsa M Johansson

Can't keep cool

Publicerad 2015-05-07 10:04:14 i Allmänt,

Godmorgon!

Detta kommer bli en BRA dag. Det vet jag. Förutom att jag kanske klätt på mig lite för mycket... Men jag kommer säkert tacka mig själv när jag åker hem ikväll. Jobbar 10:45-20 idag. Superlustig tid men så är det.

Testar just nu att åka bussen till jobbet för första gången sedan flytten. Funkar. Hittills iallafall. Behöver bara ta två bussar varav den ena är väldigt kort resa. Så det är bra! Hittills bara bra saker med att bo i söderort.

Det är även så VÄLDIGT fint där vi bor. Det är så grönt och mysigt överallt. Även lägenheten är jättefin. Ska komma ihåg att ta några bilder och lägga ut! 

Imorse var jag på Performance Mobilty på SATS Slakthuset (en till bra grej, nytt och fräscht gym nära!!) och när jag kom hem igen duschade jag och sov en timme till. Alltså life! Det måste vara det skönaste som finns? Snacka om att jag orkar hela dagen nu.

Brutalt kvällssug

Världens bästa frukost föralltid! Frysta(tinade) bär (hallon/blåbär eller bara hallon går bra), turkisk yoghurt, en halv passionsfrukt och ibland ca. en halv banan! MUMS

Träning+glass=ok

GOD morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela