Kajsa M Johansson

Ber om förlåtelse!

Publicerad 2015-05-01 21:38:52 i Allmänt,

HEJ! 

Som ni kanske förstår har vi kämpat sååå mycket med flytten och jag har verkligen inte haft tid med något annat.

Just nu sitter vi i flyttkaoset och ser på hockey-VM. Har dragit på mig en förkyldning igen men det ör väl bara resultatet av dåliga matvanor och MYCKET att stå i de senaste dagarna. Vi har verkligen kämpat stenhårt men det är så jävla mycket kvar att packa upp och få i ordning. 

Vi har flyttat till lite mindre men jag trivs väldigt bra. Förutom att vi saknar en del förvaringsplats men så är det. Får förvara tjockjackor osv hos föräldrar och sådär. Inte hela världen! Hade inte tänkt använda de på ett tag ändå... Hehe.

Idag är det ÄNTLIGEN första maj! Så jäkla härligt. Känns faktiskt som att det är vår nu och snart är sommaren här. Jag tror ju på allvar att jag borde fötts på ett ställe där det är ett varm klimat. MEN, när sommaren är i Sverige så är jag så lycklig. Det är skönt. Att det är dit man är påväg liksom! 

Vill ju gärna berätta lite mer om mina dagar men har lite svårt att finna något intressant att berätta haha. Eller i onsdags kväll tog vi en paus i kaoset och drog och tränade på Medis. Mattias var på box med laget och jag körde ett pass på gymmet. Och igår kväll kände vi att det är ju ändå Valborg så på kvällen åkte vi till Trosa och käkade god mat och drack lite gott med min pappa och lite andra. Vi spelade kort och sen så sov vi över. ❤️ så mysigt!  Mindre mysigt att vakna upp ännu lite mer förkyld och åka till jobbet och stanna där 11-20. Men det gick bra idag! Väldigt trött bara haha. 

Nu ska jag sluta skriva och fokusera lite på hockeyn och så städa i periodpausen. Puss!

Självklart har vi vart ett par vändor på Ikea (på mina lediga dagar.....)

Fräscht med hajvägg 

Fy.... Mår dåligt av att leva såhär haha

Men mår väl när man får vara med härliga kollegor<3 

Och jag snacksar atm. Nu ska jag äta munk hihi HÄJ! (Jag har börjat lyssna på Alex och Sigge med Mattias i bilen. Och han gillar det!!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela