Kajsa M Johansson

Be in love

Publicerad 2015-05-14 22:58:25 i AllmÀnt,

Hej pĂ„ er alla monsterdiggare!😎

Whats up? Jag ligger med min pojkis i soffan och myser. Vilken tur man har, va. Var ju som sagt ledig igĂ„r och idag. Men nu ikvĂ€ll tog jag faktiskt ett extrapass eftersom jag tog ledigt pĂ„ lördag och idag rĂ€knas ju som söndag. Para finns inte and thats why!!! Hehe. Men ja, jag jobbade hur som helst 16-21 sĂ„ det var vĂ€l helt okej kĂ€nde jag. 

IgĂ„r var jag pĂ„ HEAT inne i stan och trĂ€ffade Ange dĂ€r! Trevligt med lite trĂ€ningssĂ€llskap. Och jag gillar HEAT. Det kĂ€nns som om man svettas ut massor av strunt som borde lĂ€mnat kroppen för lĂ€nge sedan. Det Ă€r alltsĂ„ ett "konditions" (ett rĂ€tt snĂ€llt sĂ„dant)pass pĂ„ SATS i ett rum som Ă€r vĂ€ldigt varmt och har mycket hög luftfuktighet. Testa det! Sen Ă„kte jag hem och Ă„t lunch och kollade pĂ„ New Girl (Ă€lskar!!!) och pĂ„ eftermiddagen Ă„kte jag in till stan och trĂ€ffade Annisen. ❀ vi Ă„t gottis till middag hemma hos henne och snackade skit.  

Idag trĂ€nade jag Crosstraining pĂ„ slaktis pĂ„ dagen och sen mötte jag M och hans mamma i Globen. Vi kĂ€kade sallad till lunch och köpte doppresenter till lilla Julia. Åkte hem och vilade ett tag pga vidrig mensvĂ€rk och lĂ„g verkligen och kved och ÅNGRADE sĂ„ mycket att jag bokat ett extrapass pĂ„ kvĂ€llen. But i did it! Och jag klarade mig.

Men nu Àr det g-nite.

Ersta 

Stövlarna Äkte fram igÄr. JÀklar i havet vad det öste



Bitch and wine

It's Jess!

Testat god glass. BlÄbÀrscheesecake, passionsorbet och saffran(sÄ mycket godare Àn vad man tror).

Mysigt 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela