Kajsa M Johansson

Sorrow!

Publicerad 2015-04-26 22:49:25 i Allmänt,

På riktigt. Har ju haft helg!

Jag har haft en riktigt bra helg, faktiskt. I fredags efter jobbet fikade jag med underbara Frida. Sen åkte jag ner till Södertälje. Jag träffade Ebba och vi gick till La Cantina och åt en supermysig och god (såklart) middag. Gillar ju pasta SÅ mycket, inget okänt, och ville verkligen ha Oxfilépastan men det gillar ju inte lille magen. MEN! Jag testade faktiskt på glutenfri pasta (brukar äta bönpasta) och det var hur gött som helst. OCH magen var glad. Sen låg vi hemma i hennes soffa och mös❤️  bästa bästa kompis!
Var på Cycling Pulse innan jobbet i fredags och hur bra tror ni detta satt efteråt?!

På lördagmorgon åkte jag och Lina till Sickla och var på en väldigt spännande aerobic. I 40 min stod vi ut. Sen gick vi och shoppade med Mattias istället. Vi råkade köpa lite nya träningskläder för det tycker vi om! Vi körde hem henne och sen åkte vi till Träningsexperten en sväng (haha fitspo lördag) där M handlade spännande grejer. Håller mig på avstånd från sådant även om det kan vara kul att testa lite, men! På kvällen mötte jag upp jobbgänget på Debaser Strand (ca. 10 cm från min port, UNDERBART!) och vi åt burgare och snackade skit. Sen hängde, läs dansade, vi där hela kvällen. Vi "tackade" av Alma, min kollega i poolgruppen. Hon har lärt mig allt hon kan! Men nu ska hon på nya äventyr 
LYCKLIG


Åh! Juste! Vi har rensat SÅ mycket kläder. Mottager tacksamt tips ett bra ställe att skänka till.

Haha. Skitbrottom men måste ändå ta selfies och gåspringa.

GIRLZ




Idag var jag ovanligt pigg. Så vi åt brunch på Alviks Matbod, gick en prommis längst Alvik Strand och så blev det lite SHOPPING. Life! Avslutade det hela med gym i M's ishall och så åkte vi till svenska sushiköket och köpte middag. Fantastiskt! 

Hurra för mat!


Idag var jag stark!

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela