Kajsa M Johansson

Måndagssamba

Publicerad 2015-04-27 10:31:10 i Allmänt,

God förmiddag! 

Är påväg till jobbet. Har en liten HÄRLIG klump i magen över något jag behöver göra idag. Ni vet? Så jobbigt.

Tänkte på det hela fredagen och trodde jag inte skulle kunna slappna av på hela helgen pga detta. MEN. Jag har inte funderat på det tills jag kollade min mail imorse och blev påmind. Men det är lika bra. Annars skulle jag definitivt skjutit på det.

Har vart runt till alla vänner för att samla "det kommer gå bra". Haha. Lite bekräftelse TACK!!!!

Idag ska jag hur som helst jobba 11-20. När jag kommer hem ska jag och M börja packa. Vi har redan packat ihop skor, jackor och väskor vi ej kommer behöva nu i närmsta tiden. Så det är typ bara lite småprylar, husgeråd och kläder som ska ner.

Startade min morgon med en PW i det härliga vädret. Hade knäbyxor på mig (så härligt!?) och lyssnade på I AM med Persbrandt. Verkligen jätteskön podcast. Kunde inte se att det fanns några fler avsnitt...? Men bra är han iallafall. 

Vill önska er en trevlig måndag hur som helst. KRAM

Fina högalidsparken. Kommer sakna att bo här... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela