Kajsa M Johansson

Life e ej på TOPP

Publicerad 2015-04-20 17:50:49 i Allmänt,

Whats up? Sitter på BUSSEN och hålle på o kiss på mä. Helt cray när jag kom till Fruängen och så är det strömavbrott i tuben. Man känner näääeeee. Så nu sitter jag och åker en buss som åker ALLA smågator med (iochförsig) jättefina villor i typ Älvsjö? Vet inte riktigt var jag är faktiskt. Men den går till gullmars så jag går av där. Ska ändå till SATS Hötorget. Allt känns dock lite bättre när solen värmer och jag lyssnar på Håkan live! Gillar inte riktigt att erkänna att jag gillar honom haha. Alla som tycker om honom ska vara sååå speciella men man får ju rysningar alltså.

Har suttit ner verkligen hela dagen så känner mig helt svullen i kroppen. Skitäckligt. Skulle aldrig i mitt liv kunna ha samma matvanor som jag har idag om jag hade ett kontorsjobb. Skulle ha mat upp i öronen. Fyfan. Mår illa av mig själv!

Vi har gått Active Selling och det är precis vad det låter som. Det är lustigt att säljare på världens största heminredningsföretag inte har fått gått en enda säljutbildning förens nu. Men ja! Nu har vi, iallafall.

Imorgon är det del två mellan 8-12:30 och sen tänkte jag stanna och jobba till 15 och sen får jag vara ledig på onsdag. Sen är det bara två små dagar till HELG! Hurra!

Hahaha åååå hittade denna från förra sommaren när jag, Ebba och våra BFs var ute på Södertäljes stolthet The Strip. Tror ni att dom skämdes något eller?

Mm i sommar ska vi till Turkiet och såhär såg jag ut förra året i Mexico. Ser inte ut såhär i dagsläget. Riktigt. 

Och nu la jag upp gamla bilder jag vet det men det är för att jag tar inga roliga bilder på jobbet. Tar typ på massa siffror som jag måste komma ihåg haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela