Kajsa M Johansson

Ledigheeeet

Publicerad 2015-04-22 16:54:39 i Allmänt,

Hej hopp!
Sitter och vilar mig i soffan efter en dag ute i staden. M ligger nog och sover, han har fått någon tråkig magbakterie. Usch! Försöker att inte vara för nära men det är så synd om honom. Ynklig. :(

Igårkväll drog jag, Alma, Melina och Marcus till Pet Sounds på Skånegatan och tog en öl. Sen förflytta vi oss några meter till Grannen. Väldigt trevligt ställe! Kom hem runt ett-tiden och slocknade.
Me an Alm

Startade dagen med ett Booty och Abs pass på Zenit med Melina. Blev helt slut haha. Gick hem och fixade till mig lite och så mötte jag och M's upp hans kusin och hennes lilla dotter som är ungefär 5 månader. SÅ söt! Vi åt sallad på Café Fåtöljen och snackade. 
Var lite hungrig på vägen så då åt jag riskaka med jordnötssmör 

Mys❤️

Jag och M tog en liten promenad upp på Skinnarviksberget och så gick vi hem. Världens bästa väder. Man blir ju kär! Tänkte gå på dance aerobic ikväll men känner mig lite trött så kan eventuellt tänka mig en powerwalk. 

Ska kanske sova lite. Håller på att tvätta nu så det är ju en bra grej att sova lite mellan springet ner dit. Kan vara skönt att det mesta är fräscht när man ska flytta, vilket vi gör om exakt en vecka! Har inte ens påbörjat packning men det kommer. Haha. Har mest kläder och sen är det några småsaker...

Nu är jag sugen på nutella. Ska nog ta mig litt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela