Kajsa M Johansson

Jaha här var man...

Publicerad 2015-04-18 09:32:20 i Allmänt,


Sitter på tåget till jobbet och fick nyss en svett panik attack när jag kom på att jag glömde ta med tamponger:) okej GIRRRLLZZ thang men ärligt man blir ju stressad? Hoppas man har någon som ligger och skräpar i skåpet. 

Brukar förresten ha en del sånt i fickorna och när jag ska dra upp ett måttband eller nåt sånt (framför någon sammanbiten vuxen) så brukar det flyga med en o en annan upp! Haha! Så jobbig situation även om det är soooo natural. 

Nä men nu blev det här lite för private eller? Ovan ser ni min frukost. Från mensskydd till frukost ha ha. Nä men sluta nu.
Det blev russin och en bebisbanan till frukost för... Jag tyckte allt annat såg äckligt ut i vårt kylskåp. Hatar när man är så. Det är typ som när man bara har "äckliga" godisar kvar i godispåsen!? Alltså va? Tycker du att du själv har äcklig godissmak eller. Fattar ej. Varför köper man dom bitarna då? Ja skillnad är ju när man måste dela med sambo el dylikt... Men ändå! Ni förstår. 

Tycker om Saltås russin mest. Allt som är ekologiskt smakar egentligen bättre. Vi har ett internt krig hemma. Om russinen alltså! M ska "såklart" ha Sun Maid för att det är "the original". Från Cali. Ok, med all respekt för Cali cuz i LOVE it!? Men ärligt. Saltå är såååå göttigt och närproducerat. :) ja, jag har blitt lite ekologisk/miljövänlig på senare tid. Ibland bara. Ibland kastar jag tuggummi på marken så fåglarna kan dö och jag ångrar det men går helst inte och plockar upp dom sen. 

Nästa station är Ghettot. Sen får man vänta på bussen i 10 min? Haha va? Alltså helg. Jag orkar inte det. Vill ha min BIL!!!!

Här är vackra Bergsundstrand förra veckan när jag var på en kvällis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela