Kajsa M Johansson

HÄJ

Publicerad 2015-04-16 22:48:04 i Allmänt,

Hej! Alltså på riktigt!

Det var nog väldigt många månader sedan jag senast kikade in här. Men just nu ligger jag i soffan och vill gå och sova men mi pojkvän vill titta på serier och det gillar inte jag. 

Annars då? Livet rullar (vet, så jävla tråkigt). Har vart sjuk denna vecka och det är jättetråkigt för det enda jag vill göra är att träääna har så mycket extra energi i kroppen nu när vårsolen står högt på himlen. Men.det känns rimligt med en vilovecka tycker jag! 

Jag började för ett par veckor sedan på en ny tjänst på IKEA. Jobbar numer i något som kallas poolgruppen där vi är ett par stycken som är meningen ska kunna arbeta på alla avdelningar i varuhuset. Det är en utmaning verkligen. Med tanke på att ALLA andra har sin avdelning och det är liksom där de är! Hur som helst får man lära känna så mycket nya människor och kunskap. 

IDAG har det vart sån fint väder ute! Startade dagen med PW på en mil ungefär. Sen gick vi till Liljeholmen och hämtade ut ett paket och handlade. Åt lunch hemma och sen bakade jag supersmarriga dadelbollar! På eftermiddagen mötte jag upp Ange och Lina på Fabrique som är väldens bästa favoritcafé. Vi snackade en massa skit och gick jag hem i dagens sista sol och lagade lax och ris! Man ÄLSKAR ju brunt ris!? Att man bara behöver äta en lagom portion och ändå bli mätt. Är nöjd! Hur som helst, nu är denna dag slut. Så godnatt. ❤️ 

Ja, några saker!

1. Imorgon börjar jag jobba efter 2 dagars ledigt. Five days in a row. Så är mitt schema nu för tiden. Men det känns liksom ok på något sätt. Får in mycket mer rutin på livet!

2. SNART flyttar vi till Gamla Enskede (i slutet på april) där vi ska bo åtminstone över sommaren! Ja, och kanske längre än så... Nä nu ska jag inte säga för mycket. Lite hemligt hihi tissel tassel!!!! Vi flyttar in i en jättecharmig lägenhet faktiskt. Ska börja blogga igen nu ju(!!!) så ska lägga upp bilder på den. Men hur som helst kommer jag sakna älskade Söder jättemycket. Kommer nog vilja bo här i framtiden. På Södermalm eller Norr Mälarstrand. Eller i California. Framtiden får avgöra! Stockholm är världens vackraste stad.

3. Finns så mycket jag vill skriva men vet inte vart jag ska börja! Kan ingen kommentera och bara säga SKRIV OM DET HÄR. Would love it. 

I söndags var vi på SPA! Fick ansiktsbehandling och det mest smärtsamma var portömmning men den var ändå den jag gillade mest. 


Lördags! Ah!

Oj, bilderna kommer lite fel men såhär trött är jag ibland (att jag somnar ståendes) när jag behöver diska i en liten hatt.

Igår träffade jag mamma och då var jag såhär fin! ser väldigt tom ut i blicken? Haha rolig bild! Vi (jag) åt sushi på ett JÄTTEGOTT ställe på Norrlandsgatan. Och ni som älskar Yakiniku, GO THERE

Såg en kul bild också

Behövde posa lite idag kände jag

Voilà 

Mina jättesnygga vänner

I ett paket jag hämtade från Bangerhead idag. Stoooorpack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela