Kajsa M Johansson

Grill

Publicerad 2015-04-20 00:40:51 i Allmänt,

Godnatt!

Klockan är halv ett och jag börjar 9 imorgon. Ska SITTA ner 9-17 imorgon. Alltså sitta stilla. Hela dagen? Hahaha jag lovar er en sak att när man står och går i jobbet HELA dagarna blir man väldigt trött om man ligger/sitter en liten stund för länge. Så om du och jag sitter och fikar någongång och jag somnar i kakan är det inte för att du är tråkig. Det är för att min kropp inte förstår att man kan sitta och bara titta. 

Idag har jag jobbat 11-20 på mattor. Det är spännande som sagt! Allra helst när folk tror man skämtar när man visar vår metod för att få ut den näst understa mattan på bordet som de vill ha. It's not even funny. 

När jag slutade kom jag ut i LJUSET (finally) där M och Tim stod och väntade på mig och vi åkte hem till Tim och Martina där vi grillade på balkongen. Sweeet. Var dock mätt på vitlöksbröd när köttet var klart. Typiskt! 

Vill ha en<3

Vill ha dom fransarna tillbaka med

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela