Kajsa M Johansson

Godnattens

Publicerad 2015-04-19 00:52:38 i Allmänt,

Nu är jag uppe way over övertid på riktigt. Ligger iallafall hemma i min säng och ska sova. Puh. Äntligen! Nä, men har haft en dag med jobb till 17. Var på mattavdelningen och virrade runt med en kollega hela dagen. Det är så spännande när man ska svara på frågor där det dyker upp ord man inte ens förstår. Antar att det är såhär det känns att vara ny. Det var så länge sedan? Känns det som, men det var det inte ens. 

Efter jobbet mötte jag Anna och Robin på Fridhemsplan och vi gick och handlade och så gick vi hem till Anna och lagade hamburgare. Hurra! Det blev så fruktansvärt gott men jag är tyvärr allt för gla' i sås för att en sådan måltid ska sluta lyckligt. Way too much för lille magen. Hade burgare upp i ögonbrynen innan jag ens hade ätit upp en. Mäktigt. 

Hade iallafall en mysig kväll med mina underbara vänner. Mycket panikskrattattacker. ❤️ 

Nu har jag två 11-20 dagar in a row. Jag måste ladda mentalt. Sleep.


Sås. Sås man behöver: bea, Max orginaldressing, vitlöksaoli SAMT ketchup och senap i burgarn. 

En inte så konstig sak att hitta i Kajsas handväska. Marabou. Mmm

Haha behöver dra ner på socker och fett, mår så illa. Dagarna går fint, det är kvällarna som är värst... Som vilken annan missbrukare som helst. Härligt.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela