Kajsa M Johansson

GODmorgon "ironiiii"

Publicerad 2015-04-21 07:44:32 i Allmänt,

Börjar åtta idag och det har jag aldrig någonsin i min ikeakarriär vart med om (haha). Gick upp alldeles för sent så då fick man stå på toaletten och äta frukost. För jag behövde ju fixa mig samtidigt. Mm. Och såklart skulle jag ha passionsfrukt i frukosten så då skar jag upp hela toppen på tummen. Vad kul!

Har skitbrottom och ska iallafall vara lite vårig och ha converse på fötterna så står jag och knyter mina nya (förra årets som ligger på vänt) blåa tygskor. Med kritvita skosnören. Då LÄCKER plåstret alltså förstår ni hur mycket det blöder då hahaha. På mina fina vita snören:(. Happ måste iallafall rusa till tåget och tar ingen halsduk eller sjal. Känner mig lite konstig utan eftersom man inte vet om det är norrlandsvinter eller Mallis när man går av tåget och ännu värre när man kommer ut från jobbet i eftermiddag.

Men nu är det som det är. GODmorgon idag slutar jag 15! Hurra!

Röv


Saknar jobbhelger på Kundrelation. Här bakade en tjej kaka och så åt vi som fredagsmys haha. Kakan var rätt stor så hon behövde ta den på en vagn

Så glad ska jag vara ikväll när jag boxats med Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela