Kajsa M Johansson

Behöver helg nu tror jag

Publicerad 2015-04-23 10:33:40 i Allmänt,

Godmorgon! 

Så irri idag. Får en sån jävla sämst lön att jag börja fundera på vadfan som händz. Ni vet när man planerat 18 utgifter så ba "jaha nähe det här var ju inte som förra månaden". Kul!!!!!! OCH jag drog ut på en springrunda imorse och det gick så jävla dåligt. Så ja.

Välkommen torsdag.

Känner mig stressad över allt vi ska hinna med nu när vi flyttar och hur allt ska gå. Tänker på massa onödigt som jag inte kan styra över ändå osv osv? Alltså helt värdelöst!!! 

Ja ni fattar ju. Sån jobbig dag. Behöver jag diska hela dagen idag kommer jag nog bryta ihop. Haha. Men idag är jag skör. 

Hittade mitt första par sneakers jag någonsin köpt i garderoben och tog på mig dom dagen till ära. Allt känns lite bättre



Life

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela