Kajsa M Johansson

ÅKA rulltrappa

Publicerad 2015-04-17 22:43:12 i Allmänt,

Tjingeling! 

Älskar den hälsningsfrasen. Brukar säga så på jobbet ibland när jag känner mig extra glad men tyvärr har stockholmare lite svårt för att bli smittade av trevlighet och glädje så det funkar inte bra. Allt sånt här har jag lärt mig när jag lämnade landet och flyttade till riktiga Stockholm... En baksida! Men men. 

Är såååå trött! Verkligen, jätte. Imorgon jobbar jag 10-17 så på kvällen ska jag verkligen hitta på något kul. Börjar 11 på söndag men ändå, någonting!

Det är svårt att skriva om något roligt när man har jobbat hela dagen... Det är därför jag vill att ni ska berätta lite vad ni vill läsa. Det vore jättekul!!! Då skulle jag skriva något skoj. Lovar. Så gör det.


Här ÅKER jag RULLTRAPPAN!!!!! Rulltrappan som har vart avstängd i Hornstull i över en månad sedan en olycka på Östermalmstorg(?! jag vet). Jag har GÅTT upp för mega steg varenda dag och det har plågat mig. 

Nu ligger min bf på golvet och gormar "IT'S THE PLAY OFFS, KAJSA" för jag säger att det är galenskaper att gå och lägga sig, gå upp klockan mitt i natten och se på ishockey. Och det är det. What is more important than sleep? Nä juste ingenting. I hela världen.

Är så jävulskt trött och måste diska och sådana idiotiska saker (diskmaskin i nya läggis) sen sova.


Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela