Kajsa M Johansson

Måndag 8 september

Publicerad 2014-09-08 17:54:04 i Allmänt,

Hej på er! Är helt otroligt trött och jag har bara vart ledig idag. Antar att that's why... Min kropp behövde verkligen lite vila. Inte ens träna tänker jag göra idag. Bara ligga här och slappa tills det är dags att sova hehe. 
Veckan som vart har vart sjukt brutal. Jobb jobb jobb hela tiden. I onsdags spenderade jag över 12 timmar på jobbis. Har haft utbildningar och jobbat. Har hunnit med en del träning också vilket känts skönt ändå. 
I helgen jobbade jag 10-18 på lördagen. På kvällen gick jag och mitt hjärta ut och käkade en supergo' middag på Barolo. På söndagen började jag 11 och skulle ha slutat vid 20.30 min kände mig superhängig och hade en riktigt vidrig "tjej"värk i magen. Ja, ni fattar. Gick hem vid 18 istället. Åkte till wiggan och åt middag och lite så, kändes lite bättre och vi tog oss en prommis till Hammarby Sjöstad. Det är ju verkligen min lilla dröm att få köpa mig en lägenhet där i framtiden. Älskar! 
Hur som helst har vi nu entrat en ny vecka och nya möjligheter. Jobbar en del men lite mer lagom denna vecka. Idag har jag vart och köpt mig 10 PT-timmar med Franke! Ska bli jätteroligt. Käkade även lunch med Ebba efteråt. Imorgon ska jag köra med Franke klockan 9 och sen väntar jobb på kvällen. Hejdååå på er

Mmmm fin ser ut som om vi jobbar på nöjespark i dom här tröjorna alltså 

WOHO 

Mmmhh




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela