Kajsa M Johansson

Måndag 15 semptember

Publicerad 2014-09-15 20:24:24 i Allmänt,

Jaha. September. Det är kolsvart ute. Klockan är strax efter åtta. Otroligt. Men what's up guys? Jag hänger i sängen och bara degar. Har jobbar 11-17 idag och haft en helt sjuk huvudvärk. Skulle ha tränat men kände för att bara vara hemma så det blev så istället! Lika bra. Förra veckan var det bara jobb, jobb och jobb. Och träning. I lördags var jag LEDIG. Startade dagen på WC. Körde både Functional och Aerobic. Helt fantastiskt var det! Träningseufori. Åkte hem och käkade lunch med mamita och sen åkte vi till min morbror och födelsedagsfikade för honom. Hämtade lillebror i Åkers och sen kom Mattias, vi käkade middag och sen var vi på bio med Melinda och Ogge. Såg Let's be cops. SÅ rolig haha. Men, hur som helst var det en lördag helt i min smak. Skönt att få vara ledig på en också! I söndags chillade vi och tog det piano helaste morgonen. Åkte och rösta och sen körde jag lite rumpis på gymmet. Samt jobbade 16.15-21. Helt sjukligt lugnt så kunde gå redan vid halv nio. Sådant gillar vi! 
Just nu ligger jag mest och väntar på att Paradise Hotel ska börja... Ska väl slänga ihop en matlåda medans. Imorgon väntar jobbet med ett litet pass på 9 timmar. Nu säger vi hej. Hej!

Gillar ju inte glass egentligen. Men denna. Wow!



Älsk till denna mat!!!!

Tar avstånd 

En liten PW i hölö med Alex och Sigge i lurarna

Se! I LOVE

Och så fick det bli...

New

Hihi


Hepp

Mitt enda hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela