Kajsa M Johansson

Tisdag 7 oktober

Publicerad 2014-10-07 11:20:06 i Allmänt,

Godmorgon på er. Sitter i soffan och dricker en liter te i i hopp om att bli frisk fort. Har dragit på mig något litet virus, tydligen var det typ 13 sjuka i fredags på jobbet så det här kom väl inte som en överraskning. Dock biter jag ihop och går till jobbet eftersom jag inte känner mig febrig precis. Tar det bara lite lugnare (försöker). Hehe. Idag har jag inga storslagna planer precis. Fixa mina naglar, åka runt och uträtta några ärenden och sen börjar jag jobba 16.15. Har förövrigt fått ett vikariat med ett schema som känns jävligt ok. Allt är inte helt klart än men det är kul och jag är glad iallafall. Det kommer bli en del långa dagar/helger men belöning kommer i form av lediga dagar efter många , långa dagar i rad. Tycker det känns perfekt faktiskt! Och självklart fortfarande bara varannan helg. Nu ska jag ta tag i det här nagelarbetet och sen ta mig en dusch. Vi hörs friends 

Arg (hungrig) kille efter förlust hahaha

Dom här är AMAZING

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela