Kajsa M Johansson

Söndag 5 oktober

Publicerad 2014-10-05 16:36:35 i Allmänt,

Hej! Ligger i sängen, lagom utslagen, och lyssnar på lite trevlig musik. Ville bara kika in och berätta att jag haft en grym helg! I torsdags jobbade jag till fem och på kvällen var vi ute och käkade på punchkällaren i Trosa för att fira mig lite med pappa, Anna och f&f. Supermysigt. I fredags var det min bday (!!!!) och jag började självklart dagen med bodyblast på mitt bästa gymis. Sen käkade jag och mitt hjärta frukost och jag fick ett helt fantastiskt fint smycke i vitt guld med en liten diamant i. Lägger med en bild här nere, älskar det. Sen så åkte han till jobb, jag fixade med naglarna och käkade sushi till lunch innan jag drog och kollade lite i Adidasoutleten i Luma. Den var helt ok, inte sjuk liksom men köpte iallafall en grym tjocktröja och en klänning (!? Jag vet haha). På eftermiddagen ordnade jag och wigley med lite papper och sånt (mm jag vet det är så jävla spännande,ni får veta snart) och sen tog vi bilen ut mot Nacka. Hade inte en aning om vart vi skulle men när jag såg  "Hasseludden" skyltar gick ett ljus upp för mig haha. Vi spenderade kvällen, natten och lördag förmiddag på Yasuragi Hasseluddens japanska spa. Det var så sjukt fint, harmoniskt, mysigt, trevligt. Allt. Vi käkade en fyrarätters middag i våra softa badrockar (som är det enda man bär under vistelsen) och sen badade vi, hängde i loungen och bastade tills långt in på kvällen. Dagen efter hann vi med lite sånt också efter frukost och sen packade vi ihop oss och jag körde honom till träning, jag handlade och gjorde debut på systemet. På kvällen kom mina bästisar hit och vi käkade lite go mat och förade lite innan vi drog oss ut. Blev en rätt tidig kväll, var inte alls sugen sedan min senaste bravad haha. Men hade så OTROLIGT roligt. Idag har min lilla släkt vart här på fika och sådär. Är så sjukt glad och nöjd och jag måste tacka tusen gånger om för alla gryma presenter jag fått av alla. Ni kan inte ens förstå! Jag känner mig så bortskämd och det känns nästan konstigt att ta emot alla fina saker. Jag är extremt tacksam för all kärlek och fina saker. Jag älskar er! Tack för mig



BEHÖVER dom

Såhär flirtig och fräsch var jag en iskall dag på jobbet ;););)))

Det till höger fick jag av honom när jag fyllde 19. Vänster är mitt nya <3 alltså han är så jävla underbar

Our room



Innan middagen




Tvagade mig som en äkta japan (försökte iallafall)















Lite mat jag bjöd på hihi



Inte så trist bakiskäk hihi

Hihiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela