Kajsa M Johansson

Måndag 27 oktober

Publicerad 2014-10-27 22:37:10 i Allmänt,

Hej älsks! Det var ett tag sedan. Har vart mycket jobb och träning och ännu mer vila på schemat den senaste tiden. Stressigt, ni vet. Har iallafall fått in en så jäkla fin rutin att yoga 1 timme på måndagar. Man blir helt lullig och avslappnad vilket inte är något jag är känd för precis. Ska alldeles strax lägga mig för att orka med imorgon med PT-träning på morgonen och jobb 11-20.30. Det blir nog inga problemz. Men sova bör man... Hur som kan jag berätta att min helg var jobb jobb och jobb. Sov över hos ebbis på lördagen och mysde. Mer än så hann jag tyvärr inte med... Var ledig förra helgen och det jag minns av den är svagt. Tränade aerobic och åt hotellfrukost och gymmade är väl ungefär vad jag minns. Så det kan inte bli så mycket roligare än såhär. Jo, idag tränade jag med Franke på morgonen och han fick mig att spy. Okej, på håret var det. Låg med huvudet i toalettstolen och bara kallsvettades i fem minuter. FAN vad vidrigt det var men kul att märka att även jag kan bli pushad mig till sådana oanade höjder. Aldrig någonsin tränat tills frullen på riktigt suttit i halsen innan så det var lite läskigt. Men grymt! Det grymmaste var att jag tog mig tillbaka ut och körde det sista också. :-) livet hörni... Sen sög jag i mig en banana och en Questbar till lunch och drog till Stadium outlet som nyss öppnat i lilla staden. Handlade lite nytt. Har sedan min födelsedag verkligen tänkt att NU ska jag unna mig nya träningskläder. Och nu, när det öppnat en butik med sjuka priser, var det väl ett sign from above typ! Resten av dagen har bara gått åt till chillivippen och lite plock och matlagning. Nu är det bedtime, men först bilder. 

Åt pannkakor förra lördagen!!!!



Bänkade med tuuunga vikter 

Fikade och letade resa med Lövisen. Kommer bli kul!

Unnat mig

Inte tråkig frulle

Helt jävla DÖD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela