Kajsa M Johansson

Fredag 17 oktober

Publicerad 2014-10-17 22:51:28 i Allmänt,

Hej på er alla kompisar! Nu var det sådär länge sedan igen. Men var ju sjuk hela förra veckan och det sög och jag var bara deppig. Denna vecka har jag börjar jobba på nya schemat och försökt komma tillbaka i träning men det är jättejobbigt när man tappat allt efter en rejäl förkyldning. Känner mig väldigt klen och bara lite livlös, ni vet. Men skulle säga att jag nästan är helt frisk nu. Och även om jag kände mig sådär energilös i måndags gjorde jag så jävla bra ifrån mig när jag körde chins tillsammans med Franke. Jag tror att dom där chinsen kommer sitta snart faktiskt. Iallafall ett par stycken. Men det är bättre än noll, vilket är antalet chins från min sida så länge jag kan minnas typ. Och mycket tack vare min grymma PT som har kört dom där jävla chinsen med mig varenda pass även fast jag inte vill. Förstår ni mig!? Vill kunna göra dom men tycker det är helt brutalt att öva på dom. Haha vad tror jag liksom????  Jaja whatever. Förra helgen samt måndags var jag ju faktiskt ledig. Eller nej förresten jag kände mig ledig men jag jobbade extra (blev så många lediga helger i rad annars) 11-17 och på kvällen var jag hos Elvira för att fira henne i efterskott, vi gick ut och hade en superkul kväll. Var trött som en odåga efter allt jobb så blev ändå rätt tidig. På söndagen segade jag och på eftermiddagen jobbade jag. På måndagen var jag helt ledig och då körde jag med Franke och sen var jag i Kungens Kurva (jag vet, på min lediga dag) med Lovisa och köpte lite kul grejer för framtida bruk. Berättar inte så mycket mer än det just nu, men det kommer bli braaaa! I helgen är jag faktiskt ledig så imorgon blir det lördagsaerobic och sen har jag lustigt nog inget planerat. Lite skönt. Nu ska jag mysa vidare med pojkvän

Här satt man på jobbet i förra veckan och hade lite feber och det var ju skönt

Låg och led

Lördagen 



Härliga girls



Min BFs lag är sponsrat och jag är GLAD

Älskar koftor 

Ananasssss på HM Home

Älskar

Körde yoga i måndags... 

... Och upptäckte något nytt med mig själv. Nästan rakt. Nästan!

Och idag hade vi fredagsfika på Barista ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela