Kajsa M Johansson

Torsdag 6 november

Publicerad 2014-11-06 11:40:04 i Allmänt,

HÄJ! Idag har vi bott i vår lägenhet i tre dagar. Typ. Igår blev vi äntligen färdiga med allting. Känns så himla skönt. Just nu sitter jag i soffan och slötittar på tv (är ledig) innan jag ska packa mig en träningsväska och dra iväg och greja lite... Samt träna. Har inte hunnit träna sedan i lördags så känner mig lite konstig i kroppen. Har haft en hel del annat på agendan dock, vilket kanske inte är så himla konstig när man flyttar. Och för er som undrar (inte har mig på Facebook eller instagram) så har jag och min pojkvän flyttat till Södermalm i Stockholm. Känns superskönt och så himla roligt. 
Denna vecka har alltså bestått av flytt och har dessutom jobbat. Så det har vart ganska stressigt men skönt nu när det är klart! Eftersom jag jobbar 11-21 nu hela helgen så känns det grymt soft att vara ledig idag. Nä, nu tror jag minsann jag bjuder på lite pics istället. Hej på er



Våra nya hoods 

Körde flyttbilen. Är en liten tjej men är ganska duktig med stora bilar. Ni vet!

I söndags var jag bjuden på Bajen.

Mot allsvenskan and beyond! Typ 

Extrem god 

Blivit en del shopping hem 

Och igår kom lille mamma hit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela