Kajsa M Johansson

Söndag 23 november

Publicerad 2014-11-23 23:46:11 i Allmänt,

Hej hå!
Har jobbat hela denna helg så har inte hunnit med en enda liten grej till. Har gått bra även om dessa 30 timmar jobb över en helg nästan kväver en. Ibland vill jag bara ta en jäkla kudde som någon stackare returnerar och bara lägga mig rakt ner på golvet och somna med min XXL fleace på mig. Tyvärr gör jag inte det, främst av praktiska anledningar. Så som, jag vill behålla jobbet. Men, ni fattar. De sista 4 timmarna denna söndag har bara jävlats, hela systemet hade krullat upp sig som en tråd så det var ju bara att sätta sig och göra allt så gott det gick. Typ 3 timmar gick till bara administrativt arbete. DÅ känns livet inte så lätt, inte huvudet heller.  Men nu är jag hemma, äntligen. Druckit massor av te och kollat på Identity Theif men min käraste kille! Helt ok måste jag medge. Imorgon är jag LEDIG och då ska jag ta tag i ett litet ärende på morgonen och sen ska jag verkligen dö i sängen. På kvällen väntar stepy, superfun! På fredag draaaar vi och på tisdag får man lön haha längtar ihjäl mig, ekonomin är inte glasklar men livet är ju härligt och det är iallafall rätt skönt. Hade!

Fredagskväll ensam i soffan

Världens mysigaste jag 

Hahahaha spyr på mig själv och denna bild??? Fanns en brassestol på jöbbet = vila.

Kommentarer

Postat av: Ida the one and only Nordin

Publicerad 2014-11-24 14:20:41

Älskar dig och bloggen. Meeer inlägg ;) / Intensiv följare

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela