Kajsa M Johansson

Torsdag 22 maj

Publicerad 2014-05-22 22:26:20 i Allmänt,

Hola! Fredag och LÖN imorgon. Hurraaaa. Tyvärr går ju alltihop (nästan) in på sparkontot inför USA (om en månad!?!?!). Då är man mycket glad att man bor hemma. Även om jag betalar en summa varje månad så tjänar jag väääldigt mycket på det. Men tyvärr är det inte värt det, förutom nu när jag behöver pengarna inför sommarn. Vill ju bara hemmifrån så fort som möjligt, vill ha mitt eget. Men men. Nog om det. Har jobbat helaste veckan. Mest kvällar dock, känns som jag typ slösar bort mina förmiddagar då? Men det blir en hel del träning och det är ju kul iallafall. Mycket annan nytta gör jag inte. Idag började jag iallafall vid fyra så jag startade dagen med bodyblast 0630. Världens bästa! Sen åt vi bananpannkaka till frukost, ute i det underbara vädret såklart. Sen har vi bara tagit det lugnt. Trevligt! Efter jobbet och Wiges träning åt vi på donken. Oops... Deras wrap var iallafall god! Aldrig testat förr :-). Nu är vi home och måste hoppa i säng snart. Imorgon väntar nämligen step 0630 och ben med Anahi direkt uppepå det. Mycket trevligt! Börjar tre och stänger jobbet sen så ska väl hinna göra lite nädvändigheter innan också. Ska ha världens bästa lediga lördag sen. Längtar mucho. 


Hahaha varför ser du så gosssig ut



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela