Kajsa M Johansson

Torsdag 15 Maj

Publicerad 2014-05-15 22:15:01 i Allmänt,

Hej! Förlåt för att det var alldeles för länge sedan jag slängde upp något här. Tänkte blogga innan Spanien men jag antar att livet kom emellan. Hade hur som helst fullt upp med jobb alla kvällar (även dagar) enda fram tills jag åkte så... MEN har haft det helt fantastiskt med min bästis. Solen sken som tusan och självklart är vi rookies och var dåliga med sunscreen... Men. Vi har fått mycket fin färg men tyvärr var det för kallt för att bada. I poolen. Haha jag är verkligen som en tantalona. Doppar tårna lite. Bra så. På kvällarna bara god mat och massa skratt. Ibland tror man att man går varandra på nerverna men då bubblar liksom skrattet upp. Haha, åh vad jag älskar att skratta! Men ni får bilder iallafall. Svårt att förklara en resa med bara sol, mys och läsning. Men vi var faktiskt i Ibiza Town en dag också. Bra shopping och SÅ fin stad och hamn. Vi bodde i San Antonio som låg 20 min där ifrån och 20 min från flygplatsen. Liten ö alltså. Jag kan meddela att det var världens finaste strandpromenad och det kändes inte så trist att ta sig en springtur längst med palmerna som kantade den. San Antonio var även känd för sin solnedgång som man kunde se från Café Del Mar, vilket bara gjorde den ännu vackrare. Kanske det finaste jag sett hittills i livet! 
Ja, men så är det iallafall. Kom hem igår och det var inte heller helt fel. Fick pasta med bacon och pojkvän och bror och somnade rätt skönt sen. Klev upp vid nio idag och tog långfrulle med Wige och på eftermiddagen blev det löpning och lite övningar ute i tvetaskogen (kontraster mot i veckan haha). Sen åt jag sushi och hälsade på pappa gjorde vi också. Jobbade 16-20.30 så dör har jag spenderat min kväll. 
Nu väntar 9 dagars jobb till innan jag får vara ledig nästa lördag igen. Imorgon ska jag vara på skolan och vara resurs till en tjej i mellanstadiet. Vi får se hur hon och mitt tålamod går ihop hahah... Men de blir nog bra. Ska (nog) blogga i helgen så vi hörs då! Hehe 

Trist frullebuffé på Arlanda 

Flygplansmat 







Vår frulle varje dag hahaha
















Från vår balle!

Min finaste 









Svett e lifvet



Fin!



Café Del Mar last night



Om man e kröksugen på flygplatsen 

Mmmmm asså vart sugen på detta sedan innan Spain nångång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela