Kajsa M Johansson

Tisdag 27 maj

Publicerad 2014-05-27 22:40:59 i Allmänt,

Hejsan bloggis! Ligger död i sängen och försöker finna kraft att klä av mig så jag verkligen kan gå och lägga mig på riktigt haha. Har jobbar kväll idag vilket betydde en härlig förmiddag att göra kul grejs på. Gick upp med wigley och käkade frulle eftersom han började vid 10. Vid 11 körde jag ett rygg och axelpass på gymmet. Är ganska ny på det, eller har kört det väldigt mycket på pass så är ganska stark, men inte helt själv som idag. Det gick bra och jag hade planerat innan. Det gillar jag att göra, de är blir dem bästa passen! Hade en störd träningsvärk i bröstet efter styrkepasset efter stepen igårkväll, så det blev lite jobbigt men det kändes okej ändå. Sen efter en dusch så mötte jag upp Becca. Vi är ju barndomsvänner och har känt varandra i 19 år, men ses inte allt för ofta, så det är alltid lika kul när vi väl gör det. Vi gick på stan en sväng och åt lunch. Åt en jättepasta på Milano och den var sååå god. Men min mage tyckte inte lika mycket om den eftersom jag (helt naturligt och utan att tänka på det) käkat lite av det på senaste. Haha. Ja, ni vet hur det kan bli. Men gott var det! Älskar pasta så i själen blev jag lycklig :-). Rörde mig sen mot jobbet och har spenderat kvällen där. Far och flög runt som en dåre kändes det som men jag gillar ju sånt som tur är. Imorgon öppnar jag kassan och börjar 09:55 så slutar vid halv tre. Tänkte då köra lite i gymmet på jobbet. Aldrig vart in där och har inte så mycket planerat direkt efteråt so why not. Är ledig helaste kvällen och på torsdag med (praying for sun), så jag har det bra. 




Är kass på o ta bilder så slänger med ett par gamla...

... Och på mina nya shorts!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela