Kajsa M Johansson

Måndag 26 maj

Publicerad 2014-05-26 17:40:14 i Allmänt,

Hej! Idag är det måndag och jag är LEDIG. Hurra! Det känns som det var länge sedan. Men det var det säkert inte hehe. Mycket skönt har det vart iallafall. I fredags blev det step och ben på morgon och det tog två timmar nästan. Åt sushi och hängde på papis jobb och ordnade en morsdagspresent innan jag jobbade kväll och fick gå hem vid nio. Åkte hem och åt popcorn och bulle framför en bra film med pojkvän. Kändes som en riktigt fredagsmys, väldigt länge sen jag hade ett sånt. Hämtade mamma sent på Kallfors där hon vart på AW (lite smått rund under feetsen). På min LEDIGA lördag gick jag och Wige upp runt åtta och käkade gröt för att orka med två timmar på WC. Dom hade öppethus och jag startade med aerobic 0930 och sen kom Wige ner och vi körde functional tillsammans och svettades som animals. Mycket kul! Eftermiddagen spenderades hos Mellan där vi åt sallad och frukt och sånt gött. Kollade på lite ishockey också när det så småningom blev olidligt varmt ute (älskar!). På kvällen var jag hos farmor och farfar och firade deras 50-nde bröllopsdag med hela släkten. Så fint. <3 kom hem runt halv nio, fixade mig och plockade upp Melinda och drog till sköndal på HEMMAFEST!!!! Haha wow. Så kul. Lucke fyllde 20 år så vi sjöng för han klockan 00 också. Jättekul! Blev lite för mycket av allt gött så vi drog hem rätt tidigt, minns tyvärr inte när haha. Det mesta av söndagen spenderades i sängen hos Wige men tillslut fick vi kraft så vi orkade hämta min bil. Åkte en sväng till Farsta och sen åt vi tunnbrödsrulle innan jag jobbade vid 16. Mådde lite bättre då så det gick bra, men skrev ändå upp mig på "gå tidigare"-listan och fick lämna jobbet iaf en timme tidigare än planerat! Skönt! Köpte massa gott och åkte hem till lilla mor och vi firade henne ute på balkongen. Sicken panghelg va? Är jättenöjd med den, kan jag leva länge på. 
Just nu ligger jag och vilar upp mig inför step och styrka. Jag haft en heldag i solen. Vi har ätit frukost, myst, suttit ute och läst en varsin bok (oldies) och sen var vi nere på stan ett tag, åt sallad på marenbryggan, gick en sväng på stan (KÖPTE INGET!?!?) och åt en glass på hemvägen. Så härlig dag! Men måste slänga på mig träningskläder och äta lite russin (energiiiiiii) nu. Whop



Soft

Hos farmor hihi 



<3


Liten tjej (kille?)



Glad

Fy hahahah

Wow.... Åkte bak i skåpbil hem ha ha ha

Så gött! Älskar korv

Fika!!!!

Glad över presenter hihi

Detta är GRYM läsning. Läste "en nästan helt vanlig man" i Spanien och detta är uppföljaren, "grannen. Sjuka böcker! Borde bli film

Glad över frukost haha



Äta lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela