Kajsa M Johansson

Måndag 19 Maj

Publicerad 2014-05-19 13:53:14 i Allmänt,

Hello! Sitter på köksbordet (vet inte varför jag alltid sitter uppepå det när det står flera stolar runt omkring egentligen) och tittar ut över en regnig stad. Trist eftersom det är sommar om två veckor. Haha nej okej men det är juni och that's sick. Kan inte fatta att jag tog studenten för ett år sedan. Detta året är det som jag upplevt gått snabbast i hela mitt liv! Det är crazy. Men men. Det är trist med regn. Jag trotsade det i förmiddags och tog cykeln till gymmet och körde ett skitbra pass för att sedan cykla hem. I ösregn. Har duschat och håller på o tvättar lite. Ska snart äta lunch och det blir kyckling med potatis och morötter i ugn. Jag jobbar ju ofta kvällar så jag måste alltid äta den "riktiga" maten på dagen för att sedan ta typ en liten fralla, latte och en frukt på jobbet. Kanske att jag äter nånting när jag kommer hem också. Men jag tycker det funkar okej faktiskt! Helgen spenderades på jobbet och i hölö. Jobbade till 18 på söndagen och åkte ut till hölö på kvällen. På söndagen var det så grymt väder på förmiddagen så jag och Wige satt ute och solade hela förmiddagen. Senare på dagen blev det skitväder så då vilade vi inne (man blir trött av sol hehe) och åt lunch innan jag började jobba 16.50. Slutade 20.30 och då hälsade jag på hemma hos Lovisa och Christofer för att träffa deras lilla valp Bosse! Helt bedårande. Älskar honom redan och det är fantastiskt hur något kan vara så gulligt. Skickar med några bilder på honom nedan. Man dör! Nej, nu har jag inte mycket mer att berätta. Jobbar enda fram tills på lördag (LEDIG!?) och sådär. Massor av träning på älskade World Class väntar också. Härligt! Nu ska jag äta. Hejdå









Vilken foodie jag är

Hahah posear lite!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela