Kajsa M Johansson

Fredag 30 Maj

Publicerad 2014-05-30 09:59:29 i Allmänt,

God fredag! Kan inte fatta att det redan är helg igen. Har jobbat och tränat hela veckan och jobb är även vad som väntar i helgen. 11.30-21 imorgon och 10-18 på söndag. Helt ok ändå, kommer vara mycket folk också tror jag! Igår var jag dock ledig så jag satt ute och solade mig och läste bok hela dagen. Vid 16 drog jag till gymmet. Det stängde då men jag och Anahi körde ben och det är omöjligt att förklara hur skönt det var att ha hela stället för sig själv och dunka hööög hiphop i högtalarna. Bra att ha en vän som jobbar på favogymmet. Det gick såååå bra och jag tog nog personligt rekord på hälften av övningarna (och då maxade jag alltså inte ens!). Som tillexempel 100 kg i liggande benpress och 60 kilo i benböj, om jag får skryta? Aa det var svinggöttigt iallafall. Efter träning kommer såklart MAT så jag hämtade Ebba och vi åt på Caesar's. Så mysig kväll, det var ju inte så varmt även om det var soligt men det var helt ok under värmelampor på deras uteservering. Käkade ribs såklart (älska kött haha) och så satt vi där och pratade och planerade lite hihi. Sen så hämtade vi Wige från tunnelbanan i fittja snäll som man är och sen köpte jag och han glass. Har velat testa B&J Greek Style länge nu men jag hade hoppats på att den skulle vara mycket mindre söt. Är inte ett sånt fan av glass men just när det är lite youghurtliknande kan jag gilla det ändå. Men den var ok, inte mer än så. Nu ska jag försöka dra upp en trött kille ut sängen att äta frukost med. Börjar 16.10 idag så ska hitta på något kul under förmiddagen. Puss hejdå












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela