Kajsa M Johansson

Fredag 2 Maj

Publicerad 2014-05-02 23:38:51 i Allmänt,

Hello! Ligger här i sängen och ska sova men I got stuck i några bloggar och sånt där ni vet som man alltid lyckas med när man precis tänkt "aaahh skönt att sova!". Haha. Men iallafall. Var ledig i tisdags ju, så körde WeightLess på förmiddagen (underbart för kroppen, den tackar mig efter varje gång). På eftermiddagen lunchade jag med T och E, jättetrevligt eftersom de va tusen år sen vi sågs sist känns det som. På kvällen blev det löpning och några chins i ösregnet och sen åkte jag och Wige till Stockholm och sov där. På onsdagen var det ju Valborg (oh what a day det var för några år sedan) och jag jobbade till 19. Tro inte att jag kände "suck" för jag valde det själv. Haha! Hade ändå inga planer men till sist blev det middag och en hel del vin med Rebecca, Frida och Cess. Senare även Ida. Hade en mysig kväll men somnade tidigt faktiskt. Jobbade 13-19 igår och var rätt slutkörd efteråt (vinet hade väl gjort sitt haha) så var helt död när jag kom hem. Somnade skapligt och körde step 0630 imorse. Sedan slog tröttheten emot mig igen och jag sov hela förmiddagen. Sen vart det så trevligt väder så jag och Wige kilade ner på stan ett tag OCH jag klarade av att verkligen bara släppa allt jag tänkte handla inne på H&M och tänka "nej Kajsa förstår du hur mycket kläder, framförallt TRÄNINGS du kommer handla i sommar". Wow. Det var som en uppenbarelse haha. Har fram tills nu kört "äsch det är 200 spänn" , "men å vad funderar jag på det är inga pengar" osv osv... Men nu ska här sparas! Iaf sluta köpas massa kläder jag inte ens har plats för haha. Vi åt lunch ändå för det kunde jag unna mig hehe. Sen åkte jag och jobbade 16-20.30, åkte sen till Lovis och hängde. Bjöds på te och kladdkaka och massa tjejprat med en av mina äldsta vänner. Så mys!!! Men. Sova var det. Haha helt speedad. Jobbar 10-18 imorgon sen sover jag över i Stockholm. Hejdå!

Nu kommer det typ bara bilder på mat tjohej men kan fan inte hjälpa att allt e so fresch just nu










Hahah gos



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela