Kajsa M Johansson

Fredag 16 Maj

Publicerad 2014-05-16 22:40:23 i Allmänt,

Hej alla glada! Sitter i soffan och kollar på eftersnacket till hockeyn. Eller jag sneglar på det skulle man väl kunna säga hahah. Är hemma hos Wige i Stockholm och tar det lugnt hela kvällen lång. Vi har ätit mat och godis och bara gjort ingenting. Är helt slut av någon anledning men det kan ju bero på att jag började jobbet 8 imorse. Är inte van vid att börja tidigare än 10 på senaste tiden... Men jag vaknade 5 minuter innan klockan och studsade upp vid sju. Det gick väldigt bra på jobbet iallafall och det ställdes inte till med några större scener. Skönt det! Slutade redan vid 13 och då körde jag en sväng på gymmet men det blev lite lugnt eftersom jag hade en brutal träningsvärk efter löptur och rumpövningar igår. Sen mötte jag Wige och han klippte sig och vi gick på stan ett litet slag. Så dumt egentligen. Varför ens utsätta sig för shoppingmiljöer när jag ska SPARA!? Råkade få med mig en väldigt fin och enkel svart klänning som nog kommer passa det mest i sommar (vill ha allt när man har fina bruna ben) och lite basic underkläder. Men nu på riktigt hörni. Det är STOPP. Har kollat på en PWO som jag kanske unnar mig efter lön... Det är ju inte kläder iallafall haha! Nu är det snart läggdags så vi orkar upp och gå en sväng innan jobbet väntar mellan 10 och 18. Trevligt. Hejdå!



KitKat White. I SWEDEN - Hammarbyhöjden!!!!!! Bästa 

Ni som går i gymnasiet NJUT haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela