Kajsa M Johansson

Tisdag 4 mars

Publicerad 2014-03-04 16:54:17 i Allmänt,

Vad trött jag blir! Hade skrivit en hel bibel med detaljer om helgen och sådant så crashade appen. Vaaaaaa

Men hej hej! Antar att jag får börja om men fattar mig nog lite kortare nu. Håller på att tvätta typ hela världens strumpor haha alla våra är slut så fick gräva mig längst ner i tvättkorgen. Där låg dom, såklart! I helgen blev det väldigt lugnt. Hade tagit ledigt för att jag hade planer men kände inte alls för det. Så det blev en riktig vilohelg. Var på avicii efter jobbet i fredags vilket var superkul men vi hade läktarplaster så vi tog det piano. Men det var väldigt bra ändå! Lördagen bestod av mysgym, hockey och middag och gos i soffan hemma i hölö. I söndags åt vi en sen långfrukost och sen åkte jag till gymmet och verkligen körde järnet. Älskar dom dagarna, man är på topp! Perfekta gymdagar. Är jag på sånt humör kan jag skippa pass för gymmet. Söndagseftermiddagen spenderades även den i axa där jag kollade hockey i sällis av Melinda och Frida. På kvällen blev det tacooos. Är även ledig nu måndag tisdag onsdag (?!) crazy liksom. Igår umgicks jag med mina Tovs och Ebba. Mysig dag som spenderades i Nacka. Vi käkade lunch, fikade och tittade omkring bara. På kvällen var det steppy och PLL i sängen. Gick upp halv åtta imorse för att skjutsa Wigi och Bengan till hallen eftersom de skulle iväg och ha match mot Asplöven up north ikväll. Åkte hem och höll på med massa fix, kollade sista avsnitten på season one av PLL och sen gick jag till gymmet och körde WeightLess. Handlade semla och sallad till mig och Lovis på stan och gick upp till henne och spenderade eftermiddagen där ❤️. Lika mys som vanligt. Nu ligger jag i sängen och har vilostund hehe, innan jag ska vägen till gymmet igen och köra functional. Men ni vet. 2 pass, 2 semlor. Hurra vilken fettisdag! Pusshejs
Fredags 






Haha äkta melindasnap

Mina hjärtan

Älsk till mitt nya linne från UA jag köpte på Iceland

Glada söndagssjälar





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela