Kajsa M Johansson

Tisdag 25 mars

Publicerad 2014-03-25 23:26:39 i Allmänt,

Hej på er! Ligger i soffan med pojkvännis och är nöjd och glad med donken i magen. Wow. SÅ länge sedan jag käkade på något sådant snabbmatsställe, men är faktiskt inget fan. Ni vet ju att min last är godis haha. Men nu har jag vart sugen ett par dagar så idag tvingade jag med mig Wige och Mellan. Satt rätt bra efter kvällsjobb där det endast blev 2 mackor och en kaffe till middag. Idag har det faktiskt inte hänt ett smack förutom jobb 16-20.45. Tog det bara svinlugnt hela dagen hemma. 
Måste även berätta lite om min helg. Den var så SJUKT bra. Älskar när man känner så. Lördags jobbade jag hela dagen till 18. Åkte raka vägen hem och fixade mig och gick över till Ida. Hade en SJUKT rolig kväll med tjejerna. Mötte även upp Wige, hans kusin Erika och hennes kompis från Norge så hängde dom med ett tag och det var skittrevligt verkligen. Kom hem sent och vi sov långt in på söndagen. På eftermiddagen hämtade pappa mig och vi åkte upp och mötte upp resten av släkten för att se musikalen SPÖK! på Cirkus. Det var sjukt bra artister med, bland annat Måns Zelmerlöv, Lena Philipson och Loa Falkman. Den var bland det bättre jag sett och det blev mycket gåshus och leenden. Låååångt över mina förväntningar. Allas förväntningar tror jag tillochmed. När den var slut så åkte vi till Barolo och åt middag. Superhärlig söndag verkligen. 
Min måndag var inte så kul för jag fick 700 i p-böter 5 minuter efter att jag beställt kläder från Nelly som låg på samma summa. Haha. Och direkt vidare till jobbet där jag fick stå när solen lös utanför. Förhoppningsvis är kläderna fina iallafall. 
Imorgon är jag ledig och ska träna, luncha, hänga och se j20s match. Dom tog sig som sagt till kvartsfinal så nu är det bäst av tre mot Modo som gäller. Väldans spännande. Nu får ni lite bilder här nedan 

Fina 20åringen


Ingen tråkig bakisfrukost

Soliga Djurgården. Älskar Stockholm 



Åt favvon lax på Barolo. Underbar!

Satt i solen ett tag utanför jobbet eftersom jag var lite tidig

Haha fulsöta




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela