Kajsa M Johansson

Onsdag 12 mars

Publicerad 2014-03-12 17:40:40 i Allmänt,

Hej bloggis. Vilket väder Sverige bjöd på idag, visst!? Jag har faktiskt vart ledig och gick upp runt 8. Vi åt frukost och min pojkis gjorde värsta vitaminbomben med massor av frukt. Väldigt gott! Sen har vi vart nere på stan och promenerat, sen åt vi lunch. Vilade lite hemma och sen var jag hos tandis. Kommer inte vara kul att springa dit fem minuter en gång om året och punga upp 900 spänn. Men antar att jag får vara glad att jag sluppit betala ett öre ända fram tills nu. Känns fräscht att gå dit även om det kommer som en käftsmäll, haha. Tänderna var superfina iallafall. Nu har jag precis ätit middag (tänk om varje dag var som denna, vilken underbar rutin på maten) och väntar på att mitt dåliga, men fina, nagellack ska torka. Ska till wc snart och köra bästa aerobicen med Big J! Finns inget roligare. Sen ska jag hem och sova för att orka gå upp 0600 imorgon och köra blast och sen jobba 12-21. Livet, va! Men sen är jag ledig på fredag igen. Så skön vecka haha. Annars har jag bara jobbat måndag, tisdag och igår körde jag functional. Underbar träningsform. I måndags på dagen var vi även uppe hos Wiges föräldrar och bara hängde med hans kusin, kollade tv och kikade på massa gamla bilder. Vi åt pizza också och den fick stackars Wige en matförgiftning av :-(. Inte trevligt med kräk under natten men tur att det gick över så fort, och att det inte var kräksjukan för då hade jag garanterat smittat mig! Men jag är frisk som en nötkärna. Puh. Men, nu måste jag nog gå och klä på mig lite träningskläder och dra. Hade tänkt köra 30 minuters magpass innan också. Dags att rappa på. Hejdåis







Min kärlek

Puss da

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela