Kajsa M Johansson

Lördagsnatt

Publicerad 2014-03-08 23:45:57 i Allmänt,

Hej! Ligger just nu i sängen och är lite småtrött efter att ha stått på jobbet 11:30-21, men kan inte riktigt finna ro så att jag kan somna. Det är så ibland när man är van att ha en till bredvid sig, men sen så är han bara inte där några nätter ibland! Det är så under typ hälften av hockeysäsongens helger, men det är å andra sidan bra kanske. Så hinner man sakna varandra! Men men. 
Idag har jag jobbat heeela dagen lång. Hann iofs med att gå upp 05:30 för att skjutsa och åka hem. Sova ett slag, äta grötfrukost och träna Aerostep också. Så helt och hållet "jobbig" var ju inte min lördag. Men klagar inte heller för även om det var kalasväder ute idag så led jag inte på jobbet och dagen sprang förvånansvärt snabbt förbi. Mycket skönt. Tycker sååå mycket om många av mina härliga kollegor.
Sedan jag skrev sisst har jag bara tränat samt jobbat en hel del. Tränade mitt svettigaste pass någonsin (är alltså HELT säker på att det var det) i torsdags morse. Alltså jag menar det sprutade svett. Det låg på golvet runt omkring mig och rann i mina ögon. ALDRIG vart med om det förut mvh svårsvettad brud. Okej men aa det kanske inte är så trevligt att läsa för er men jag är stolt som en tupp!!!! Aldrig vart med om värre. Vill ni vara med om liknande så häng med på BodyBlast på WC Södertälje torsdagsmornar 06:30. Men ja annars vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva här mer. Börjar 10 imorgon och borde definitivt sova nu... Vi hörs då gosar puss
Älsk till detta linne från Nike. Det är ganska gammalt men tuttarna har en tendens att skutta ur, därför jag har glömt det lite.. Men oh, så fint det är







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela