Kajsa M Johansson

Fredag 28 mars

Publicerad 2014-03-28 23:45:03 i Allmänt,

Hej! Har haft en fantastisk fredag. Träning, jobb, sol, träning och tjejhäng! Det blev step imorse 0630 och sen hem och jag slängde i mig gröt och sov ett slag innan jobbet kallade. Mellan 11-16 var jag där. På lunchen satt jag ute på taket eller vad man ska säga. Und er bart. Solen värmde verkligen idag, hade endast t-shirt och det blev riktigt varmt faktiskt. Efteråt åkte jag till gymmet och körde ben fast med fokus på rumpa skulle jag säga haha. Sen åkte jag till Elvira där vi hängde och käkade specialtaco till middag. Mysig kväll verkligen. Imorgon väntar cirkelträning vid 1030 och sen jobb 14-21. På kvällen drar vi ut och firar Fialotta uppe på Berget. Ska bli superkul. 
Kan berätta att jag endast tränat, jobbat och sett lite hockey sedan senast jag skrev något här. Nu är det dock time for beeed så jag orkar imorgon. Bjuder på bilder såklart! 

Mitt favoställe på jorden bjöd på frulle i torsdagsmorse efter svettig Blast




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela