Kajsa M Johansson

Fredag 21 mars

Publicerad 2014-03-21 22:55:33 i Allmänt,

Hej! Herre min jesus. Det var länge sedan jag skrev här, visst!? Jag ligger och tittar på slutet av Let's Dance. Har inte sett en enda sekund innan men ja. Någon gång måste vara den första. Jag har jobbat kväll idag och när jag kom hem har jag ordnat med lite surprises till Ida som fyller år imorgon, ätit lite av gårdagens pasta och målat mina naglar röda. Det får duga, det ser alltid lite classy ut haha. Annat jag gjort idag är att sova tills jag vaknade vid halv nio, uträttat lite ärenden, ätit lunch med Wige och Kalle på samu och kört ett svettigt pass på gymmet. Man hinner en del när man börjar 16!
Har sedan jag skrev senast jobbat på som vanligt, vart ute och firat hjärtevännen Tove, vart i Vemdalen några dagar och tränat bara lite grann eftersom jag har fått detta fantastiska virus som aldrig går över. Får bjuda på lite bilder här nedanför tror jag minsann. Imorgon fyller Ida 20 år men först jobbar jag 10-18. Vi ska iallafall fira henne på kvällen och det ska bli så otroligt roligt, saknar alla tjejer i det gänget ❤️. Är även otroligt nöjd med min present!? Hur ofta känner man så? Haha, var ju bara tvungen att nämna det eftersom jag är så stolt över den. Nu vet jag faktiskt inte vad jag ska skriva mera. Det har inte hänt så mycket spännande i livet på senaste haha. JO, idag gick min pojkvän och hans lag vidare till kvartsfinal i SM-slutspelen i j20 superelit. Spännande va? Haha. Det är jag glad över ikväll. Nu ska jag nog avsluta, borsta tänderna och hoppa ner i sängen så jag hinner sova lite innan pojkis kommer hem. Puss då



Underbart att gå upp och träna 0630 när det ser ut såhär ute 

Kylig parkeringsteknik jag har




Mysiga stugan i Vemis






... kan inte låta bli att älska Sverige just då




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela