Kajsa M Johansson

Torsdag 12 Juni

Publicerad 2014-06-12 23:42:39 i Allmänt,

Hej på er! Jag sitter i soffan hemma, ser på Big Bang och väntar på att nagellacket torkar helt så att jag kan gå till sängs. Jag har ju vart ledig igår och idag vilket har vart skönt men är måttligt uttråkad. Haha! Mattias jobbar och tränar på kvällarna vilket gör att vi måste sova på olika håll för det mesta. Typ alla mina vänner är upptagna/jobbar och jag. Jag vilar. Haha. Nej, men igår låg jag ute på balkongen och solade och läste hela förmiddagen fram tills 11 tiden då jag cyklade till gymmet och körde ett minst sagt svettigt Functional pass. Åkte upp till Stockholm sen och var hos Wige. Vi åkte och hämtade hans pass i Nacka och sen var vi ute och tränade lite. Jag sprang några varv medans han körde lite teknik eller något. Iallafall tyckte jag att jag behövde en liten push sista varvet och drog med mig honom. Ville ju så jävla gärna ta rygg på honom men ökade lite för fort och fick andnöd då hela strupen svullnade igen på ungefär 0,01 sekund. Det är jävligt obehagligt och det har hänt bara 2-3 gånger förut. Tror det hänger ihop lite med pollen/gräs eller vad jag nu är allergisk mot. PLUS att jag misstänker liiiite ansträngningsastma men jag orkar inte ens kolla upp det, så farligt är det ju inte! Får panik när det händer men lyckas lugna mig efter ett par minuter så, jag orkar inte ta det på allt för stort allvar! 
Iallafall mös vi bara hela kvällen då det var länge sedan vi sågs. Min gosi! Imorse käkade jag frulle och sov lite till i soffan innan jag åkte ner till Södertälje igen och till älskade gymis. Körde ben idag och det gick okej tycker jag väl. Efter det har jag bara myst med Lovis och Bosse hela eftermiddagen. Vi har ätit choklad och druckit te i soffan/sängen medans det dundrade utanför fönstret. Helt ok mysigt. 
Imorgon börjar min vääärsta jobbhelg (även den sista på ganska många veckor!!!) med ett kvällspass i kassan. Så jag har hela dagen på mig imorgon. Ska dammsuga som jag lovat mamma (finns inget jag hatar mer), fixa till mitt CV lite om jag kan och träna såklart. Har letat upp ett pass på en blogg som jag tänkte köra. Shoulders + abs! Whop. Har en jävlig träningsvärk i sidorna av magen just nu från några övningar igår men tror det ska gå vägen ändå :-). Det ska nog bli gött. I helgen jobbar jag först lördag 10-18 och sen söndag 10-20.30... Hurray!






Blev SÅ rädd när jag fick dessa!? Ringde upp och det var bara ett misstag tydligen. Puh

Lovisa har verkligen SKÅLAR till teet, haha. Sån mystjej. <3

Mami<3

Det rycker i shoppingnerven😢😢😢😢

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela