Kajsa M Johansson

Tisdag 17 juni

Publicerad 2014-06-17 08:38:14 i Allmänt,

Hej på er gullungar! Sitter och äter frukost efter ett pass Body Blast. Kan ju tala om för er att det var min lilla vilja som vandrade till gymmet imorse kvart över sex. Kände starkt för att ligga kvar och götta mig i sängen, men var tyvärr allt för pigg när jag vaknade för att kunna skylla på trötthet. Så det var ett " just do it"- moment. Haha. Skönt var det och ännu skönare ska det bli att snart gå och lägga sig ett tag igen! Annars då? Jobbade gärnet hela hela helgen och inget mer hände. Igår började ju min semester (typ). Jobbar två gånger på Ikea och en gång på Ica innan vi draaaar!! Startade iallafall upp den med att tappa min mobil rakt i kaklet hos Wige och såg inte ens vad det stod på den under alla sprickor.. Lagade den ungefär 3 timmar senare. Klarade inte av att ha den så, panik! Känns skitjobbigt/fult och dessutom vill jag inte att den går sönder ännu mer, hela min hjärna finns ju inne i denna lilla platta sak ju! Tog även en sväng i skäris innan jag fortsatte hem. Vet, har köpstopp men hittade drömklänning på MQ på rean. Så råkade köpa den. Oops! Tur att den var på rea iallafall HEHE. Men, just nu är pengar ett mindre problem än PLATSEN för mina kläder. Den är obefintlig. Jaja... Sen tränade jag step och functional, åt middag med lilla familjen och sen låg jag och tittade på tv i sängen innan jag somnade. Så kul är det med dåligt väder på semestern... Ett par solglimtar på eftermiddagen fick jag iallafall. Idag ska jag inte göra mycket alls vad jag vet, jobbar kväll 16-20.45 och lite sådär. Har inte mycket mer att dela med mig av. Snart dax att börja packa. Igår bokade vi även hotell på Arlanda (vi lyfter så tidigt att ingen stackare ska behöva köra oss haha...) och jag har fixat väska och lite sådär. Så nu känns det att det är nära! Puss och hej



Buuuu!!

Fin där den hänger. Helt fantastiskt på!

Chillar, äter glass, övar på engelskan.

Min favoritfrukost just nu! Värmda hallon, kvarg, vindruvor och en passionsfrukt. Mmmmm. Ser inte lika aptitligt ut när man blandat ihop det till en sörja dock hehe. Men lika gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela