Kajsa M Johansson

Måndag 9 Juni

Publicerad 2014-06-09 21:33:43 i Allmänt,

Hej hopp på er gullungar. Nu blev det sådär långt mellan bloggningarna igen! Men äsch, då har jag ju mycket kul att berätta om. Hela förra veckan jobbade jag samt tränade varenda dag så jag orkar självklart inte gå in så djupt på den. Bjuder på bilder där ifrån istället. I fredags på nationaldagen så blev det aerobic och lite mage på morgonen innan jag började jobba vid 12 (ob, ob!). Slutade runt halv fem och jag tror minsann jag åkte raka vägen hem till Wige och vilade i soffan lite. Sen köpte han thaimat till oss som var SÅ god. På kvällen åkte vi Bagis när några kompisar till hans familj hade lite fest så då var vi där ett tag. Somnade ändå skapligt eftersom jag skulle på möhippa för Mimmi (min kusin Kristoffers blivande fru). Vi sågs i Farsta Strand runt åtta, hade  champagnefrukost på en gräsplätt i solen och sen körde vi paintball och diverse sjuka brottnings-slåss-och boxningslekar. Vi var så OTROLIGT svettiga efteråt men vilken kick (främst paintballen). Någon fick in en jäkligt go träff precis vid sidan av min vänstra knäskål och det var ju ett par sekunde av olidlig smärta hahaha. Är VÄLDIGT rädd för saker som gör ont men jag tyckte jag skötte mig snyggt och krigade på bra ändå. Eftermiddagen spenderades på Gärdet på Ballbreakers realaxavdelning med bad, bastu, ansiktsmask och ännu mera skumpa osv osv. Så trevligt! Sen käkade vi lunch och åkte ut till Lidingö där en av tjejerna bodde så vi var hemma hos henne och lekte så mycket roliga lekar och Mimmi fick baka en tårta och vi grillade och pratade minnen och sånt. Hade det så himla kul! Blev tyvärr trött så tidigt så vi var tre stycken som blev upphämtade av mamma på söder när de andra skulle ut en sväng. Jag tyckte det räckte bra för mig där haha. Trött efter en tidig morgon med många aktiviteter, jättemycket mat + alkohol. Igår körde vi brunch ute på Lidingö och jag KÖRDE dit. Genom hela city alltså. Var väldigt rädd (ni som känner mig vet min rädsla haha) men jag måste klappa mig själv på axeln, så bra jag är, hehe! Sen på kvällen var jag på min första fotbollsmatch i hela mitt liv?! Bajen med Wige såklart. Hammarby vann och jag tyckte faktiskt det var riktigt kul. Har alltid ogillat fotboll men det var bra faktiskt. Idag har jag suttit på utbildning hela dagen, 8-17 sen var jag på ett intervallpass på jobbgymmet vilket var mycket svettigt haha. Har ätit middag hemma med bror min (pulled pork mmmmh) och fixat i köket. Nu ska jag snart sova för imorgon väntar bodyblast 0630 och sen jobb 10-20.30. ZZzzzZZzZ, såklart när det är världens bästa väder. Gråter om det suger ons och tors när jag är ledig...

Händig!

ÄLSKAR min nya kjol

Hippa













Gjorde denna med mina bare hands!






Jelly shots!






Brunch 



Kepsen(!). Haha en liten PS, när jag skulle köpa dricka sa jag "en pepsi max, 7up och en BILAR". Betalar 110 spänn,vet att det är dyrt på arenor men come on!? Men sa inget. Killen bakom kassan ställer fram vår läsk plus en BIRA haha. När vi sa till sa han "jaha, jag trodde du sa bira"och jag svarade bara "så manlig är jag inte". Hahahha jag tyckte det var jättekul och skrattade iallafall, han trodde jag var en riktig bajenbrud alltså. Om det vore så, va...



PW in the sunset förra måndagen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela