Kajsa M Johansson

Måndag 2 Juni

Publicerad 2014-06-02 11:44:32 i Allmänt,

Hej gullungar! Vad har ni gjort för något spännande i helgen? Själv har jag bara jobbat. I fredags åkte vi till Tele2 Arena och körde minigolf där nere i Tolv Stockholm. Ett fett O'Learys har dom där också. Dröm! Givetvis förlorade jag och efteråt käkade vi pastasallad i Globen. Började jobba vid fyra och fick stanna kvar till halv tio eftersom det var sånt sjukt tryck av någon anledning. Sov hos Wige i Stockholm sen. Började halv tolv på lördagen och även då var det lite väl mycket människor kvar när vi stängde. Men men. Är ändå glad att det fanns mycket att göra, jobbar bäst under press eller vad man brukar säga. Haha! Sov i Stockholm även i lördags eftersom jag ändå började vid 10 igår. Jobbade till 18 igår och dagen gick superfort då jag sprang mellan och gjorde allt möjligt. Superkul! Åkte direkt till Barolo och åt middag i kvällssolen med Ida och Sarah. Så härligt! Vi har alltid så kul tillsammans. Pratade om allt mellan himmel och jord och åt jättegod mat. Kom hem rätt sent och somnade typ med en gång vilket var bra eftersom jag vaknade tidigt idag och fick njuta av förmiddagssolen. Så vi åt frulle på balkongen och sen har vi suttit ute och läst i solen. Så skönt! 

Så fresch









Ser ni den vita lilla ringen efter min piercing??? Haha fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela