Kajsa M Johansson

Lördag 21 juni

Publicerad 2014-06-21 23:46:50 i Allmänt,

Hörreni. Vilken miss-sommar. SÅ kallt? De flesta år håller värmen i sig även om regnet vräker ner. Hade till och med på mig långbyxor igår... Tycker att människor som har det på midsommar är typ det tråkigaste som finns. Men. I had to... Frös så mycket! Vi var iallafall hemma hos Rebecca i Nykvarn. Vi var typ 8-9 stycken och det var verkligen jättetrevligt. Hade så kul och det var verkligen en perfekt midsommarafton. Innan jobbade jag 8-14 på Ica och efter det gick lilla moi officiellt på semester!!! Nu har jag (nästan) inget planerat innan vi drar. Vill ta det så jäkla lugnt och bara vara hemma och slappa. Dessutom blev jag sjuk så fort som jag lämnade jobbet igår typ. Haha. Tror att man bara känner "aaahh" och kroppen säger tack och hej och går även den på semester. Så just nu mår jag verkligen inte bra alls men äsch, ljuva ledighet! 
Idag har vi bara vart jättesega. Satt ute i förmiddagssolen och läste, åkte en sväng till Trosa och sen till Hölö där vi är just nu. Vi har kollat på några avsnitt av Orange is the New Black (GILLAR det verkligen!!!) gled iväg och köpte pizza till middag och så har vi spelar kort. Skönt att bara njuta av min älskade pojkväns sällskap också. Har inte blivit jättemycket senaste veckorna då vi båda jobbat och han haft träningar osv osv.
Ni får njuta av lite bilder nu. För jag måste nog gå och sova och sluta känna som att hela hjärnan är fylld av snor. Aj aj aj





Världens bästa host Becca fixar alltid så grymt till sina gäster!












Fint par kunde inte låta bli en selfie haha

Kubb-turre såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela