Kajsa M Johansson

Tisdag 29 Juli

Publicerad 2014-07-29 23:09:38 i Allmänt,

Hej friends! Det var ett tag sedan. Hehe. Men det har inte hänt så speciellt mycket på kul-fronten nu alltså. Jag började jobba förra veckan så det har jag gjort varenda dag sedan dess. Men på torsdag ska jag vara ledig helaste dagen. Skönt dock att börja tidigt och sluta tidigt alternativt börja sent så man hinner utnyttja fina vädret! Veckan efter vi kom hem från USA var jag helt ledig också. Det var skönt så man kunde komma in i lite rutiner igen. Hann även med träning, en tripp till Götet med boyf, Ebba och Anton. Gick på Liseberg, gled omkring och spelade minigolf. Hade det så himla mysigt bara! Har även vart ute i Trosa, då har vi badat, solat, åkt lite skoter, vart ute med båten osv osv ni vet. Gosigt! Min kusin och hans fästmö har även haft en helt fantastiskt sagobröllop som vi var på. Ja, ni hör! Allt har vart bra och skönt. Nu ska jag bjuda er på lite bilder 



Mmm




Favosarna 

Mös i en jättestor morgonrock på hotellet

Åt fantastisk oxfilé någonstans på Avenyn

Golfa sig lite. Blir alltid LITE för allvarligt när vi ska tävla...

Lovar att han inte var såhär glad egentligen. Värdelös outfit förövrigt 



















Vilt på Öster Malma







Bästa

Lite AW

Hamncafét i Trosa tack



Springa lite intervaller med min starka man




Min




Jobbmiddagar...

Bästa kompisarna 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela